2012. július 2., hétfő

Első bringatúránk

A jóslatok ellenére remek idő kerekedett szombatra. Így koradélután elindultunk egy bringás paradicsomba a közeli New Forestbe, egy Burley nevű helyre. A parkolóba érkezve néhány perces tájékozódás és térképvásárlás után kiválasztottunk egy nem túl hosszú, családbarát túrát. Különböző színekkel jelölték az útvonalakat. A szélrózsa minden irányába el lehet innen indulni, különböző hosszúságú és nehézségi fokozatú túrára.

Kerékpáros túraútvonalak

Az elején kicsit gondot okozott a pontos irány kiválasztása, annyi lehetőség volt. Először aszfaltos úton haladtunk, majd áttértünk egy apró kavicsos, de letaposott erdei útra. Nem voltak nagy emelkedők, de a Benike néhol nehezen bírta a terepet a váltó nélküli járgányával. Öcsinek volt a legjobb dolga mögöttem az ülésében. Az útvonalak sajnos nem voltak megjelölve a színekkel úgy mint a térképen, de voltak a tájékozódást szolgáló km-kő szerű számozott pontok.  Jó kis helyeken száguldottunk:

A nagy hajtás közben sikerült letérni a tervezett útról, így a 8 mérföldes út legalább a duplája lett. Még jó, hogy volt térképünk, mert anélkül még most is az erdőben bolyonganánk, ami elég nagy volt.
Útközben láttunk szarvas néző helyet, vadlovakat, nagy réteket, sűrű erdőt. A 4 órás tekerés végére mindenki jól elfáradt, amikor visszaértünk a parkolóba, szinte üres volt már.
Készítettem egy videót is menet közben:

További képek itt tekinthetők meg.

1. dejóóóóó :) remélem legközelebb együtt bringázunk itt
    puszi!

2. ok megbeszéltük, van bringakölcsönző is :)