2012. július 22., vasárnap

Vadregény és izgalom



Szombatra már sokat javult az idő, végre lehetett kültéri programot szervezni. Délután már nem akartunk messzire menni, csak a közelbe és valami zöldbe. Ez sikerült is, miután a Google Map-en csekkoltam a közeli zöldterületeket, megint rátaláltam egy ismeretlenre. Negyed óra alatt ott is voltunk. A parkolóban 5 rendőrautó és hozzájuk tartozó kutyák látványa fogadott. Na, gondoltuk lőttek a természetjárásunknak, mert pont a bejáratnál sorakoztak. Aztán láttuk, hogy mások is mennek arra és őket beengedik. Gondoltam akkor nem valami veszedelmes bűnözőt kergetnek, ha beengedik a jónépet. Még egy helikopter is kőrözött felettünk, már alig vártam, hogy elhúzzon, nagyon hangos volt. Végre bejutottunk a parkba, ami egyébként Southamptonban volt. Szeretem az ilyen helyeket, erdőben tavacska, rengeteg növénnyel, szinte már dzsungel.


Az erdőben "kiránduló" rendőrök közben tájékoztattak, hogy egy eltűnt nőt kerestek.




Rengeteg kacsát, vízeséseket, pálmafákat és nagy leveleket láttunk, ilyeneket mint ez itt:


Jó nagyokat szippantottunk a friss levegőből, néha megálltunk gyönyörködni a zöldségekben és a tájban.


Teljesen megkerültük a park hosszúkás tavát és élveztük a kilátást.


A többi kép itt tekinthető meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése