2012. március 10., szombat

Itt sem különbek


Nem húzhattuk tovább, tegnap bejelentkeztünk egy szerelőhöz, mert egy ideje rémes zajok jöttek a jobb első kerék környékéről. A múltkor még a kereket is leszereltem, de nem láttam semmit. Ma reggel megnézték egy szervizben, nem abban, ahol eddig voltunk, mert ott valamiért azt éreztem, hogy átvernek. Előre kértem itt az árakat, nehogy meglepetés érjen, de közölték, hogy ne aggódjak. A kocsi felemelése után azonnal kiszúrta a pasas, hogy mindkét gumiharang tiszta olaj és egy lemez hozzáér hátulról a féktárcsához /ezért nem láttam/. Egyből eszembe jutott, hogy augusztusban cserélte a sumák szerviz ezt az alkatrészt, ezt elmondtam a szerelőnek is, erre azt mondta, hogy akkor vigyem vissza oda, nekik kell megcsinálniuk, 1 év rá a garancia. Olyan rendes volt az ürge, hogy telefonált a másik szervizbe helyettem és így azonnal át is mehettem, pedig más cég volt. Így megint a sumák szervizben voltam. Ők is felemelték a kocsit és ugyanazt mondták. Meg is egyeztünk, hogy ingyen kicserélik azt az elemet, de a másik oldali az fizetős, ebben meg is állapodtunk. Mire kimentem árat egyeztetni a recepcióra, 75 fontos ajánlattal vártak. Jó, hogy nálam volt a tavalyi számlájuk, amin 45-ért cserélték ugyanezt. Ezt közöltem az egyik szerelőjükkel, mire az csóválta a fejét, hogy az kevés lesz. Odalibbentettem nekik a régi számlát, hogy ennyiért kérem a javítást, mire sunyi mosollyal mondta az ürge, hogy jó, akkor legyen 45 font. Ha nincs nálam a régi számla, biztos nem tudom rábeszélni őket, hogy ne kérjék majdnem a dupláját, biztos be akarták hozni a veszteségüket a garanciális javítás miatt. Itt sem lehet megbízni a szerelőkben /tisztelet a kivételnek/, ráadásul ha külföldi az ember, még jobban kell figyelni.

1 megjegyzés: