2012. január 19., csütörtök

Blog problémák

Ha valaki Google Chrome programmal böngészte ezt a blogot, előfordulhatott, hogy az alábbi hibaüzenetet írta ki a gép:




Azóta a hibát okozó linket eltávolítottam, így megszűnt ez a hibajelzés. Ha ennek ellenére rákattintottunk a "továbblépés"  gombra, akkor sem történt semmi, de jobb az elővigyázatosság. A problémát a Külföldön Élő Magyarok blogregisztere oldal okozta, ami a kedvenc blogok között szerepelt. Vigyázzon mindenki, aki erre az oldalra kattint. A hibát nem észleltem az Explorer és Firefox böngészőkben.

3 megjegyzés:

  1. És Opera böngészővel? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem tudom, de szerintem csak a Chrome vacakolt.

      Törlés
  2. Nálam is szóltak 2-en is a napokban, hogy gond van. De én nem látom a gondot.

    Na jó, letöltöttem a Chrome-ot. Azzal nekem is ezt hozta fel ...

    VálaszTörlés