2012. január 16., hétfő

Bence és az iskola, második félév

Bence január 4-én megkezdte az iskolában a második félévet. Szerencsére úgy tűnik teljesen fölösleges volt minden aggodalmam, hogy le van maradva a többiekhez képest, hiszen egyre ügyesebb és szerintem már az írásban is a többiekkel hasonló szintet ért el. Ugyan még van mit gyakorolni a betűk kanyarításán, de ahhoz képest, hogy egyáltalán nem tudott írni csak nyomtatott betűkkel mikor megkezdte itt az iskolát most már írottan is írja a szavakat. A matematika nagyon jól megy neki, szeret is számolni, kapott is sok dicsérő matricát a tanító nénitől. Jelenleg összeadnak, kivonnak 20-ig, számolnak 100-ig és azt gyakorolják hogyan kell felosztani a két jegyű számokat tízes és egyes egységekre.
Olvasni még nem tud (szemben az osztálytársakkal akik már az előkészítőben megtanulnak), de megnyugtattak, ha már beszél angolul az olvasás is menni fog neki, hiszen a betűket és a kiejtésüket már tudja. Sokszor én nem értem, hogy ő mit mond amikor angol akcentussal betűz nekem :-)
Angolul sok mindent ért már, de megszólalni továbbra sem hajlandó a suliban. A tanárok nem aggódnak, azt mondják ő egy ilyen gyerek, időre van szüksége, a feladatokat megérti és jól teljesíti.
Well done Bence :-)
Bejegyezte: Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése