2012. május 24., csütörtök

Ádi a kis énekes

Ádám folyamatosan beszél, énekel. Sokszor megnevetett bennünket, néha pedig elcsodálkozunk, hogy ezt hol hallotta, milyen szépen és választékosan beszél. Ma délután mesét néztek a tévében amikor megjelent egy arany színű zakóba öltözött bácsi a képernyőn. Ádika megszólalt: "Apa milyen elegáns a bácsi."
Este hol én, hol apa altatja őket. Ma apa volt a soros. Odafeküdt Ádi mellé én pedig bementem, hogy adjak neki egy jó éjt puszit. Ádám azt mondja "Gyere anya feküdj ide, csináltam neked helyet." Ki tud ennek ellenállni?
Szereti a zenét, ha meghallja rögtön táncolni kezd, de ha autóban ülünk éppen akkor is biztos, hogy vagy a kezei vagy a lábai azonnal járni kezdenek. Énekelni is szeret, kívülről fúj sok magyar dalocskát, a kedvencei az Egy kis malac röf-röf-röf, a Hull a pelyhes fehér hó. Angol dalokkal is ismerkedünk, mint például a Twinkle, twinkle little star vagy a Wheels of the bus. Úgy veszem észre szerencsére sokkal jobb hallással és ének tudással áldotta meg a sors, mint engem :-)))
Bejegyezte: Kriszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése